Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: Ginthus
Data: 2009-06-09 15:19:13
ne nu man idomus tokie pasisakymai.
paklausiu tamstos prieidamas is kitos puses:
nafig perki benzina is koloneles; alkoholi is parduotuves, moki keliu mokesti, moki uz elektra, vandeni ir sildyma monopolininkams, perki aiskiai ispustai brangu nekilnajamaji turta is vertelgu besinaudojanciu korupcija nekilnojamojo turto sektoriuje?
minti pagavai?