Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-09 08:57:58
> Greta stovintis vienbutis namas, dvyliku aukstu kartonke ir zvakiu
> fabrikelis - man bardakas. Senieji vienkiemiai nebuvo bardakas. Tada irgi
> galiojo tam tikra tvarka, be abejo kartais ir nerasyta. Ypac miestuose.
> Atkreipk demesi kokiame senesniame islikusiame miestelyje arba reziniame
> kaime.

Ar si komentara reiktu suprasti kaip siulyma kaimo vietoveje leisti patiems zmonems savo zemes ukio paskirties zemeje statytis vienaauksti iki 130m2 (okupaciniu laiku standartas) be oficialiu istaigu popieriu. O kartonkems ir zvakiu fabrikeliams ir toliau masturbuotis kokius 10-20 metu kol praeis visus planavimo etapus?