Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: RaR
Data: 2009-06-08 14:18:44
Man tai tu dezuciu rajonu jokie istiklinimai negali sugadinti. Kita vertus cia buvo del zemes paskirties - kodel kazkokiam nuosavam plote negalima pasistatyti namo. Del namu stiliaus vienodumo, tai nemanau, kad ji reiketu labai reguliuoti, nera lyg taip smarkiai ir reguliuojama. Be to, man atrodo kvaila, kai miestelio seniune liepia zmogui nugriauti grazia, tvarkinga "dzukiska" tvora, kadangi dauguma miestelio kiemu apjuosti tik gyvatvoremis.