Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: RaR
Data: 2009-06-08 15:17:22
As nezinojau, kad tai draudziama. Gyvenamuju namu rajone, kur gyvena mano tevai, kazkas dauztas masinas atkalineja, kazkas padangas keicia, kazkas sulciu spaudykla isirenges, kazkas parduotuve turi. Ir niekam tai labai netrukdo, patogiau nei sovietiniais metais, kai viso to nebuvo. Argi neuztenka, kad butu laikomasi ekologiniu normu - t.y. netruksmaujama nakti, netersiama aplinkos ir t.t.? Beje, man labiau trukdytu nakti lebaujantis kaimynas, nei diena veikiantis autoservisas.
Dabar gyvenu dar naujame daugiabutyje, kuriame yra kelios parduotuves ir ofisai. Gretimuose namuose yra bent keli bankomatai, parduotuves, restoranai, valstybines istaigos ir t.t. Ir man cia labiau patinka, nei grynas sovietinis miegamasis rajonas, is kurio nelabai seniai issikeliau. Sako, Japonijoje zmogus is pradziu isirengia parduotuve, o apie ja pranesa valstybinems istaigoms, kai reikia jau mokescius moketi.