Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: bzik
Data: 2009-06-08 13:26:39
kazkodel vakarietiskas stiliu chaosas nera tiek aki reziantis, kaip
posovietiniai kvartalai. Senoji statyba turejo vyraujanti stiliu, salygota
tuo metu prieinamu medziagu (dazniausiai rastai + siaudinis/nendrinis
stogas) ir praktiskumo (isplanavimas). Statyba priklause nuo meistru
gebejimu, perduodamu is kartos i karta.
O dabar kvartale vienas 2a, kitas 1, trecias 2,5. Vienas dvislaitis, kitas
vienslaitis, trecias su boksteliais. Stogas rudas cerpinis, melynas
skardinis, margas bituminis, siferinis; tvora: betonine, tinkline, medine,
gyvatvore ir t.t. Mano sklypas - mano tvirtove :) Jokios bendros
stilistikos, principu.