Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: RaR
Data: 2009-06-09 14:01:36
Siuo atveju, kaip suprantu, svarbu yra ne tik tai ar jau stovi namas, bet tai, kad buferineje zonoje atsiduria svetima zeme. Jeigu i planuojama uztersti teritorija ieina kaimyno zeme, fermai leidimas neturetu buti isduotas. Jei statosi koki tvarta, kuris praktiskai netures poveikio kaimyno sklypui, tai gali statytis - daugumoje kaimo gyvenvieciu ar miesteliu taip ir yra. Del gyvenamojo namo, tai tokiu atveju is viso neturetu buti trukdoma. Cia paties zmogaus problema, kur jis nori gyventi - gal salia fermos, gal be jokiu komunikaciju ir t.t. Nebent jau butu suplanuotas koks kelias ar komunikacijos, bet tada valstybe turetu tartis su savininku pagal istatymus del kompensacijos ar ispirkimo.
Isvada tokia - jei zmogaus planai (siuo atveju busimo fermos savininko) gali neigiamai veikti kaimyno teritorija - jis turi tartis, kitaip leidimas neisduodamas. Jei zmogaus planai (busimo gyvenamojo namo savininko) is esmes nepaveiks kaimyno teritorijos - leidimas isduodamas. O siaip nesvarbu kas ka stato, svarbu kad butu islaikytos ekologines normos.