Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-23 11:57:42
KEdas rašė:

> Laimi, o tau tikrai nekliūna, kad tik 2010 metais atsiranda eilinis
> IŠAIŠKINIMO *projektas* kaip mokėti mokesčius už 2009 metus?

Kliūna, bet tragiško vaizdo dar nėra. Nes (paprastai) mokesčiai mokami
po mokestinio laikotarpio (t.y. sekančiais metais) ir galima
susigrąžinti (pretenduoti) į permokas (ypač, jei jos radosi dėl VMI
išaiškinimų kaltės). Svarbu, kad tvarka paprastėtų ir klostytųsi sistema.

> Net pats pripažįsti, kad SODRA ir tax.lt visus metus
> bergždžiai/neteisingai aiškino apie mokėtinus mokesčius.
>
> Tai ar po viso to Bubilius ne Kibys?

Ar pastebėjai, kad dabar mokesčiai yra *proporciniai* (flat rate), nors
iki keikiamų reformų buvo išreikštai regresiniai (ypač mažesnėms
pajamoms)...?
Taip pat ir tai, kad visiems taikoma ta pati bazė, unifikuoti tarifai,
principai (galima diferencijuoti skatinimą nuolaidomis, tačiau
administravimo ir paskaičiavimo tvarka vienodėja, paprastėja). Reformų
tikslas nebuvo sumaištis, o paprastesnė ir aiškesnė tvarka. Aš tokios
vilties tikrai nepraradau, nes matau (ir) daug teigiamų poslinkių.
Tai gal ir Bubilius jau ne toks ir Kibys?