Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: KEdas
Data: 2010-02-21 23:23:12
On 2010.02.21 22:49, Laimis wrote:
> Mano nuomonė kur kas arčiau link Maldeikienės linksta, nei link LLRI
> pezalų...

Paėmei 2 kraštutinumus, kurių abiejų kliedesiai neadekvatūs.

> Na, praeitas etapas (nors langus daužė, krachu gasdino). Dabar daugmaž į
> normalias vėžia(E)s įšokom, galima galvoti apie rėmimo programas,
> diferenciavimą, laikines lengvatas, tačiau gręžiotis atgal iki ir po
> „Kubiliaus reformų“, kai buvo „sužlugdytas“ smulkusis verslas, yra
> daugiau, nei nejuokinga...
> (nebeminint šešėlinės ekonomikos masto -- „smulkiojo“ verslo rėmimas...)

Kažkokius kliedesius rašai :(
Pvz. man (IĮ) aktualesnis mokesčių stabilumas/aiškumas nei jų absoliutus
dydis. Finansistams (kaip maldeikienė) gal ir įdomios formuluotės
vingrybės, bet aš pinigus uždirbu ne aiškindamas/analizuodamas
beprotišku greičiu besikeičiančius įstatymus, o dirbdamas savo darbą.