Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-02-22 03:00:03
> Nepataikei. Pats turiu IV pažymą, tai manau norom-nenorom patikėsi, kad
> žinau (bent jau IV) mokesčius ir jų kitimą 2008-2011. Ar patikėsi?

Aš prašiau skaičių. Matau tik eilinę pliurpalynę. Arba rašyk skaičius
arba STFU.

> Labai keista, kad socialinis apdraudimas tau atrodo nesąmonėmis (kartu,
> reikia suprasti, ir labai nesąžiningas, toleruojant tokį iškrypimą, kaip
> eiliniai Joe tempiantys (ir sodros) mokesčių naštą ir smulkųjį
> verslininką, realiai mokesčių nemokantį ir besinaudojantį viešosiomis
> paslaugomis)
> Ko tau Sodra nepasiūlė? Alternatyvos nemokėti?

Aš nekalbu apie tai, ko nepasiūlė. Aš klausiu — ką pasiūlė. Parašysi?

> Eurostat'e yra visa šūsnis mokesčių naštos „sektorinių“ indikatorių, jei
> tau nepatinka visuminis (pagal GDP). ITR on Labour, ITR on Capital.
> (pastarasis man ypač patinka...)

Klausiau, ar tas tavo popierius pateikia mokesčių dydžius skirtingoms
veiklos rūšims. Ar pateikia?

> Pagal tavo logiką jie turėjo būti keturženkliai...

Prašiau tik skaičių, o ne sapalionių apie mano logiką.
Bus skaičiai?

ic
--
http://rimantas.com/