Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-21 22:48:50
Cube rašė:

> Va cia ir yra visa esme. Ir koks gi skirtumas tam eiliniam Joe koks yra
> bendras vaizdas? - bendro vaizdo skaiciavimas visada daugiau ar maziau
> subjektyvus ir turi tik akademine reiksme. Ir jei konkreciai paskaiciave

Skirtumas tas, kad gyvename valstybėse. Ten gyvena daug žmonių, veikia
daug verslo subjektų, susiklosto santvarkos, socialinės sistemos. Ir ten
gyvena ir dirba ne vien tik eiliniai Joe (čia reikėtų pasakyti, kad tas
Joe ir jo neapmokestinamos pajamos yra tenykščio skurdo ribos
ekvivalentas), bet ir aibė kitų piliečių, kurie mokėdami mokesčius ir
kuria savo valstybių gerovę.
Labai naivu yra viską matyti ir matuoti per atskiros mokestinės
lengvatos/išimties prizmę (žiū, ten, UK Joe, uždirbantis tik minimaliam
pragyvenimui, be jokios socialinio draudimo) moka daug mažiau, nei pas mus.