Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-02-22 12:28:57
> Per sudėtinga žiūrėti į Sodros mokesčių suvestinę; tarifų ir lengvatų
> grafas visoms draudžiamųjų grupėms?
> Aha, suprantu...

Iš nosies į burną tu supranti.
Dar kartą: sodros mokesčiai:

2008 -
2009 -
2010 -

> Kai nieko nemokėjai arba gyvenai kitų sąskaita, naudodamasis viešosiomis
> paslaugomis dargi įtikėdamas, kad esi privilegijuotas smulkusis
> verslininkas, nes toks va labai svarbus (nors mokesčių nemoki) -- pasijuto.

Duok dieve kiekvienam tiek mokesčių sumokėti, kiek aš jų sumokėjau per
pastaruosius dešimt metų.
Ir kol kas kiti gyveno mano sąskaita.

> Tik nereikia knisti proto apie uždaromą kromelį, vos tik 30 % (*pamažu*)

Parašyk skaičius, kuriu parašau, a? Tada padiskutuosim apie greičius.

> mokesčiai nuo mizeriško tarifo palaipsniui su lengvatomis įvesti su
> pilnaverčiu pensijų socialiniu, sveikatos draudimu, kurių tau kažkodėl
> nepasiūlė...

Pilnaverčiu? Pilnavertis, čia kai žmogus gali puse metų sirgti, už tai
nieko negauti, ir dar privalo sumokėti mokesčius sodrai, nors neturėjo
galimybės vykdyti veiklos? Rimtai?

> Išvardinta. Konkrečiai išvardinta, ko trūksta?

Konkretaus išvardinimo papunkčiui.

> Gana keblu, ar ne? Dediesi, kad nesapalioji apie dviženklius skaičius ir
> jų įtaką bendrai mokestinei naštai, tai pirmyn.

Man atrodo tau keblu parašyti tuos tris skaičiukus kuriu prašiau.
Nes kai parašysi, sužinosi, iš kur atsiranda dviženkliai skaičiai.
Bet neparašysi, nes tada tavo teorija žlunga, ar ne?

ic
--
http://rimantas.com/