Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-21 22:49:24
KEdas rašė:

> Tu čia apie viešai deklaruojamą skatinimą ir paramą smulkiam verslui?
> Ndass...

Kontroversija (apie smulkųjį verslą Lietuvoje ir jo paramą):
http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/article.php?id=19776698

Mano nuomonė kur kas arčiau link Maldeikienės linksta, nei link LLRI
pezalų...
Na, praeitas etapas (nors langus daužė, krachu gasdino). Dabar daugmaž į
normalias vėžias įšokom, galima galvoti apie rėmimo programas,
diferenciavimą, laikines lengvatas, tačiau gręžiotis atgal iki ir po
„Kubiliaus reformų“, kai buvo „sužlugdytas“ smulkusis verslas, yra
daugiau, nei nejuokinga...
(nebeminint šešėlinės ekonomikos masto -- „smulkiojo“ verslo rėmimas...)