Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Algis
Data: 2010-02-21 16:51:12
Žiū. Kalbam apie kosminius laivus, fengshui ir makroekonominę statistiką
ar kalbam apie indv. veiklos LT  vs. UK apmokestinimą?

Jei apie pastartajį reikalą...

Nuorodą į UK skaičius jau turi.

Lietuviškus mokesčius prikabinu, tik toje lentelėje 2010 m. indv.
veiklos grafoje neatsispindi tai, kad gali 30% pajamų traukt į išlaidas
be jokių paaiškinimų. Dėl ko mokesčių našta ženkliai mažėja.

Kaip jau rašiau uždirbdamas 30K Lt per metus UK sumoki gerokai mažiau
mokesčių nei Lietuvoj. Uždirbdamas 300K - atvirkščiai.

Ir šitam tokiam kontekste palyginimas "Lithuania exhibits the third
lowest total tax burden (including social contributions) in the EU (29.9
% of GDP against an EU-27 average of 37.5 %)" yra visiškai irrelevant,
outdated ir misleading.