Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-22 02:48:28
Rimantas Liubertas rašė:

> Matai, kas duomenis ima iš eurostato, o kas iš savo kišenės.
>
> Labai konkreti užduotis: parašyk čia SodRos mokesčius užsiimantiems
> individualia veikla pagal pažymą (nepainioti su verslo liudijimu)
> 2008, 2009 ir 2010 metais.
> Dar būtų smagu jei parašytum ir ką SoDra už tai pasiūlė.

Nepataikei. Pats turiu IV pažymą, tai manau norom-nenorom patikėsi, kad
žinau (bent jau IV) mokesčius ir jų kitimą 2008-2011. Ar patikėsi?
Labai keista, kad socialinis apdraudimas tau atrodo nesąmonėmis (kartu,
reikia suprasti, ir labai nesąžiningas, toleruojant tokį iškrypimą, kaip
eiliniai Joe tempiantys (ir sodros) mokesčių naštą ir smulkųjį
verslininką, realiai mokesčių nemokantį ir besinaudojantį viešosiomis
paslaugomis)
Ko tau Sodra nepasiūlė? Alternatyvos nemokėti?

> Tai aš klausiau, ar eurostatas rašo, kokios veiklos rūšys yra įmanomos
> ir kokie moksečiai taikomi.

Eurostat'e yra visa šūsnis mokesčių naštos „sektorinių“ indikatorių, jei
tau nepatinka visuminis (pagal GDP). ITR on Labour, ITR on Capital.
(pastarasis man ypač patinka...)

> Tai gerai, parašyk atitinkamus skaičius ne tik Lietuvai, bet ir
> Latvijai su Islandija.

Pagal tavo logiką jie turėjo būti keturženkliai...