Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-22 02:14:04
Findoo rašė:
> A jo, statistika yra labai rimtas ir tikslus dalykas. Kazin ka statistai
> sake apie Graikija visa ta laika iki dabar? :)

Įdomiausia, ką sakė ne statistikai, o analitikai (ir ta statistika
besiremdami). Nes statistikai dirba savo juodai-nuobodų darbą
(skaičiuoja, agreguoja kaip įmanoma realiau, pagrįsčiau) ir prognozėmis,
interpretacijomis negyvena.

Aš ne analitikas ir iš mokesčių naštos eurostat'o duomenų tikrai
nebursiu apie tokį (numanomą) Graikijos likimą. Labai keista, bet
tokioje prastoje padėtyje Graikija mokesčių nemažina -- drastiškai karpo
išlaidas ir plečia mokestinę bazę...
Jie turbūt dar nežino kaip bus blogai apmokestinus dviženkliais skaičiais...