Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-02-22 13:02:46
> Komandoms pasiieškok šuniuko. Pateikiau išsamią (šiemetinę) suvestinę.

Tai jau radau: loji loji, o paparašius konkrečių duomenų suki uodegą.
Paskui vėl loji, kad mokesčiai nekyla arba kyla nežymiai.

> Kas joje blogai, jei ji neatsipndi šiandieninės situacijos ir baisios
> mokesčių naštos?

Tai gal pakeliam kitiems metams mokesčius iki 70% visiems, ir problemos
išsisprendžia?

2009 mano pajamos lyginant su 2008 sumažėjo 18%.
Mokesčių suma lyginant su 2008 išaugo 80%.
Socialinių garantijų prisidėjo 0%.

Jei nebūčiau nutraukęs veiklos, ir šiais metais
gaučiau tiek pat kiek 2009, tai mokesčiai lyginant su
mokesčiais už 2009 augtų dar 22%,
lyginant su 2008 - 2,2 karto didesni.

Turbūt viskas dėl Islandijos.

ic