Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-22 12:14:06
Rimantas Liubertas rašė:

> Žiūrėk, kadangi per daug sudėtinga, padarysiu taip — aš surašau metus,
> o tu surašyk sodros mokesčių skaičius:
>
> 2008 -
> 2009 -
> 2010 -

Per sudėtinga žiūrėti į Sodros mokesčių suvestinę; tarifų ir lengvatų
grafas visoms draudžiamųjų grupėms?
Aha, suprantu...

> Na, dar šalia gali įrašyti, kaip kito mokesčiai dirbantiems pagal
> darbo sutartį. Tada pamatysim, kam reformos pasijuto, kam neypač.

 > Kaip matau beviltiška išaiškinti, kad yra įvairių veiklos
 > rūšių, kad bendra statistika nieko nesako apie tai, kaip kito mokesčių
 > krūvis skirtingoms grupėms, kad kai kuriems po reformų neliko nieko kito
 > kaip uždaryti kromelį.

Kai nieko nemokėjai arba gyvenai kitų sąskaita, naudodamasis viešosiomis
paslaugomis dargi įtikėdamas, kad esi privilegijuotas smulkusis
verslininkas, nes toks va labai svarbus (nors mokesčių nemoki) -- pasijuto.
Tik nereikia knisti proto apie uždaromą kromelį, vos tik 30 % (*pamažu*)
mokesčiai nuo mizeriško tarifo palaipsniui su lengvatomis įvesti su
pilnaverčiu pensijų socialiniu, sveikatos draudimu, kurių tau kažkodėl
nepasiūlė...
Sunku (kaip ir kitiems, pačiam dar ir mažiau), bet kitas kelias (gajus
įsitikinimas, kad gali/nusipelnei mokėti varganus keliolika procentėlių
ir gyventi kitų sąskaita), tai tik į durnyną šioje valstybėje.

> Konkrečiai prašom.

Išvardinta. Konkrečiai išvardinta, ko trūksta?

> Nes eurostatas skirtingai nuo tavo teiginio nepateikia pilnos analizės.
>
> Tau tereikia įrašyti skaičiukus viršuje. Gyreisi, kad esi informuotas.
> Pirmyn.

Nesiruošiu, nors pirma tau reikia pagrįsi „masiško kromelių užsidarymo
dviženklių mokesčių naštą“ ir Kubiliaus mokestinių reformų įtaką šalies
ekonomikai turint greta tokius pavyzdžius kaip Latvija, Islandija, o
dabar ir Graikija...
Gana keblu, ar ne? Dediesi, kad nesapalioji apie dviženklius skaičius ir
jų įtaką bendrai mokestinei naštai, tai pirmyn.