Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-02-21 19:19:50
> Pavyzdžiui?

Ar iš tos tavo tobulosios studijos gali dabar papasakoti:

a) kiek skirtingos veiklos tipų (mokesčių požiūriu) yra LT ir kaip jie
apmokestinami
b) kaip pasikeitė mokesčiai 2010 metais lyginant su 2007 tiems veiklų
tipams.
c) kodėl po 2008.12 reformų nei Sodra nei VMI _patys_ negalėjo
papasakoti, kaip reikės skaičiuoti mokesčius?
d) kokia realią socialinę apsaugą gauna skirtingų šalių piliečiai
už savo sumokėtus mokesčius.
e) ar tik LT ar ir kitur įmanoma situacija, kai mokesčiai didesni už pajamas
f) …

> Dėl visa įmanoma? Visa įmanoma mokesčiams ir jų sistemoms palyginti,
> analizuoti. Aišku parodysi išsamesnę, be fengšui elementų...?

Man nereikia rodyti išsamesnės, gal jos ir nėra. Užtenka to, kad tavo
taip propaguojama „analizė“ neleis net į a) atsakyti.
Jei dar žinotum atsakymą į b), tai gal suprastum, kodėl kilo toks triukšmas.

ic
--
http://rimantas.com/