Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-22 17:17:25
Rimantas Liubertas rašė:

> Tu man necituok, su paprasčiausiai surašyk sodros mokestį už
> 2008, 2009 ir 2010.

Surašiau. Viską nuosekliai ir gana išsamiai. Ko trūksta, ko nematai?
Mistiško 22% padidėjimo (2009->2010), ar to, kad bendras mokesčių
tarifas 2009 m didėjo (iki ~48%) ne taip, kaip tau atrodė (80 %), o 2010
m apskritai nebedidėja, kaip tau atrodė ar atrodo, bet ir žymiai
sumažėja (iki ~36 %).
Tai dabar išsisukinėsi atskirą sodros mokestį (taip, jis kito ne
laipsniškai (10->20->28,5); aš tai įvertinau ir be tax.lt pagalbos, nors
ten jis, toje skaičiuoklėje, nurodytas 10%, kas nėra tiesa) lygindamas?
Lyg ir ne tavo stilius...