Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-21 21:23:37
Algis rašė:

> Tu pradedi pasakot, kad jie kitaip išskaidyti ir kad daugiau mokesčių
> tenka darbuotojui...

> So fucking what?
> Bendra našta nuo to nesikeičia.

Nesikeičia. Lietuvoje ~30% GDP, o UK...?
Eilinis Joe man neitin įdomus; kur kas svarbesnis visas vaizdas.

> Vienintelis dalykas keičiasi tai, kad kuo daugiau moka darbuotojas tuo
> naudingiau galintiems pasinaudoti mokesčių lengvatom paprastai
> turintiem, vaikų, žmoną be darbo, gaunantiem mažai pajamų ir pan.

Skaičiuojant ITR on labour ir kt. vienaip ar kitaip į tai turbūt buvo
atsižvelgta, o eilinio Joe ar mokestinės naudos ištaikymo aspektų
eurostat'e, žinoma, nėra, tačiau bendras vaizdas nuo to nesikeičia.