Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-02-22 02:29:28
> Realiai kas vyko? Realiai buvo apmokestinti ir socialiai apdrausti tie,
> kas mokesčių iki tol nemokėjo ar beveik nemokėjo.

Aš tau dėl to ir siūliau pasidomėti, kas realiai įvyko, kad nerašinėtum
tokių nesąmonių. Ypač kaip pasireiškė „socialinis apdraudimas“.

> Patentininkai ir
> autoriai. Arba kitaip tariant ir verslas, kuris tokiomis formomis
> mokesčius slėpė ir tiems kvaileliams į galvą kalė, kokia valstybė bloga,
> kad mokesčiai joje per dideli...

Kokios veiklos formos LT yra nežinai, bet ką verslas darė žinai?
Įdomu iš kur, turbūt Maldeikienė delfyje rašė?

> Krizė padarinius mokesčiuose matysime vėlesniuose eurostat'o duomenyse;
> aš jų ir palauksiu, tačiau labai panašu, kad visumoje mokesčiai pakilo.
 > Ir tai teigia tas, kuris eurostat'u pasikliauti nenori, o dviženklius
 > skaičius mato?

Matai, kas duomenis ima iš eurostato, o kas iš savo kišenės.

Labai konkreti užduotis: parašyk čia SodRos mokesčius užsiimantiems
individualia veikla pagal pažymą (nepainioti su verslo liudijimu)
2008, 2009 ir 2010 metais.
Dar būtų smagu jei parašytum ir ką SoDra už tai pasiūlė.

> Vėl gi -- nestipru ir labai nestipru. Aš beveik nutuokiu, kad tau
> šviečia jog patentininkai ir co labai daug mokesčių sumokėdavo.

Parašyk skaičius, kurių prašiau, tada galėsim aptarti šitą klausimą.

> Kur jau jie prisidairys, jei ES verslas moka daugiau mokesčių, nei
> Lietuvoje? Ak atleisk, čia vėl tas Eurostat'as...

Tai aš klausiau, ar eurostatas rašo, kokios veiklos rūšys yra įmanomos
ir kokie moksečiai taikomi.
Kažkaip numuilinai ir nepavardinai, gal teiksies dabar tą
padaryti? Ar tu viską suvidurkini po „verslas“ ir sėdi patenkintas?

> Tai aišku, kad dėl Kubiliaus mokesčių reformos! Ką ten ta kažkokia
> krizė, va Latvija be tų mokestinių kataklizmų vos bankroto išvengė...
> O Islandijai ir ne taip pasisekė...

Tai gerai, parašyk atitinkamus skaičius ne tik Lietuvai, bet ir
Latvijai su Islandija.

ic
--
http://rimantas.com/