Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Algis
Data: 2010-02-21 17:46:03
On 2010.02.21 17:26, Laimis wrote:

> Tokiu atveju kalbam apie gyvenimą ten ir visą kitą apmokestinimą,
> pragyvenimo lygį, kainas.

Truputį off-topic'as, bet galim pakalbėt.
Šiais metais eilio UK Joe darbo užmokesčio apmokestinimas mažesnis nei
Lietuvoje, vartojimo mokesčiai mažesni.
Apie kainas rašiau šiek tiek.

Dar turim apie ką kalbėt ? ;)

> Tokiame kontekste yra aiškus rezultatas -- tu lygini pagal fengšui, nes
> turi lyginti visus mokesčius toje šalyje.

Jūs nesakyte man ką aš turiu ir aš neskysiu kur jums eiti ;).
1. Kalbam apie indv. veiklos apmokęstinimą.
2. Visi mokesčiai liečiantys eilinį Joe UK yra mažesni. Nes pajamų
mokesčiai yra progresiniai. Vartojimo mokesčiai šiemet mažesni nei
Lietuvoj. Kapitalo prieaugio mokesčiai yra žymiai didesni. Bet jie
eiliniam Joe nelabai įdomūs.

> Tik va pagrindo krokodilo ašaroms tai tikrai nėra, nes bene visoje ES ekonominis vienetas mokesčių sumoka kur
> kas daugiau, nei Lietuvoje.

O gal pagrindas toks, kad ekonominis vienteas moka mažiau nei EU, o
ekonominis nulis (eilinis Joe) moka daugiau nei EU ?

P.S. Aš nesiskundžiu LT mokesčiais, nėra jie drakoniški, ypač jei daug
uždirbi būdamas self-employed :))). Teisiog Eurostato lentelėse dingsta
tokie dalykai kaip mokesčių lengvatos turintiems vaikų, bedarbių šeimos
narių ir t.t. Ir net pažiūrėjus į tai kas jose nedingę... iš eilinio Joe
perspektyvos lietuviškų mokesčių net 2007 m. mažumas - nedžiugina.