Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Algis
Data: 2010-02-21 16:29:40
Laimi, supratai visiškai neteisingai.
Nors jei pasistengtum ne isterikuot, o suprast, tikiuosi pavyktų.

Dokumentą skaičiau labai įdėmiai, ir ne vieną dieną ;).
Tik jau gana senai tai buvo.
O ir statistika nagrinėjama iki 2007 m., kaip žinia buvo "šiokių tokių"
mokestinių pasikeitimų nuo to laiko ;))

LT ir UK Self-employed mokesčius labai įdėmiai aiškinaus su krūva
skambučių į HMRC (.gov.uk) į VMI (.lt)

Galiu tik pakartot, kad eilinio Joe pajamų apmokestinimo skirtumai
Eurostato statistikoj išnagrinėti labai paviršutiniškai ir išvados yra
labai apibendrintos. Dėl to kalbant apie eilinį Joe, jos smarkiai
iškreiptos.

P.S. Pakelis sviesto kainuoja ~1 svarą. Dar paklausk kiek kainuoja
dujos, elektra ir apskritai pragyvenimas Vilniaus dydžio mieste UK. Jei
nežinai, bet galvoji kad über-brangiai. Pasidomėk. Nustebsi.

P.P.S. Kai karma xujova tai ir fengshui nepadės.