Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-22 01:36:55
Rimantas Liubertas rašė:

> Gal tu iš savo tanko išlipk ir pasižiūrėk _kas_ _realiai_ Lietovoje vyko
> nuo 2008 pabaigos, o paskui pasakok pasakas apie Europą?
> Ar eurostatsui apie tai neparašius užduotis tampa per daug sudėtinga?

Gal tu tą atskaitą įdėmiau pavartyk ir bent kelis trend'us pasižiūrėk,
kad galėtum sapalioti apie bent 5% GDP prieauglį, po mokestinės
„katalizmos“?
Realiai kas vyko? Realiai buvo apmokestinti ir socialiai apdrausti tie,
kas mokesčių iki tol nemokėjo ar beveik nemokėjo. Patentininkai ir
autoriai. Arba kitaip tariant ir verslas, kuris tokiomis formomis
mokesčius slėpė ir tiems kvaileliams į galvą kalė, kokia valstybė bloga,
kad mokesčiai joje per dideli...
Krizė padarinius mokesčiuose matysime vėlesniuose eurostat'o duomenyse;
aš jų ir palauksiu, tačiau labai panašu, kad visumoje mokesčiai pakilo.

> Niekas nekalba apie gerovės turėjimą už tai nemokant. Bet jei tau
> atrodo, kad ją galima pasiekti keliant mokesčius dviženkliais skaičiais
> per metus ir _nieko_ mainais nesiūlant, o tik panaudojant pinigus

Ir tai teigia tas, kuris eurostat'u pasikliauti nenori, o dviženklius
skaičius mato?
Vėl gi -- nestipru ir labai nestipru. Aš beveik nutuokiu, kad tau
šviečia jog patentininkai ir co labai daug mokesčių sumokėdavo. Todėl
tie dviženkliai skaičiai būtinai reiškia visos Lietuvos dviženklį
apmokestinimą...

> kamšyti biudžeto ir SoDros skyles — sėkmės. Tik po to nereikia stebėtis,
> kad smulkieji ima dairytis kitur.

Kur jau jie prisidairys, jei ES verslas moka daugiau mokesčių, nei
Lietuvoje? Ak atleisk, čia vėl tas Eurostat'as...

> Nerašo eurostatas, kiek IĮ Lietuvoje užsidarė 2009 ir kodėl?

Tai aišku, kad dėl Kubiliaus mokesčių reformos! Ką ten ta kažkokia
krizė, va Latvija be tų mokestinių kataklizmų vos bankroto išvengė...
O Islandijai ir ne taip pasisekė...