Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-22 12:41:32
Rimantas Liubertas rašė:

> Iš nosies į burną tu supranti.
> Dar kartą: sodros mokesčiai:
>
> 2008 -
> 2009 -
> 2010 -

Komandoms pasiieškok šuniuko. Pateikiau išsamią (šiemetinę) suvestinę.
Kas joje blogai, jei ji neatsipndi šiandieninės situacijos ir baisios
mokesčių naštos?

> Duok dieve kiekvienam tiek mokesčių sumokėti, kiek aš jų sumokėjau per
> pastaruosius dešimt metų.
> Ir kol kas kiti gyveno mano sąskaita.

O kiek jų būtum sumokėjęs kitoje ES šalyje?
Ir absoliutus dydis čia ką reiškia? Gal indulgenciją įvedam pagal
Rimantą -- susimokėjo koks vieną kartą 100 kLt ir gali toliau vartyti
milijonus keliadešimt metų? Mokėjai kiek priklausė, tačiau buvai
lygesnis už kitus, nes kiti mokėjo daugiau.