Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-22 00:16:08
KEdas rašė:

> Paėmei 2 kraštutinumus, kurių abiejų kliedesiai neadekvatūs.

> Kažkokius kliedesius rašai :(
> Pvz. man (IĮ) aktualesnis mokesčių stabilumas/aiškumas nei jų absoliutus

Ir dar. Jau kiek kitaip. Yra įstatymai, institucijos. Bet jie blogi ar
blogai veikia, neveikia. Tai kam tu stengiesi, fotografuoji, prokuratūrą
klibini, teismų slenksčius mini -- dirbtum savo darbą nosies nekišdamas,
o stagnacinė ar vis prastėjanti padėtis pati kaip nors pasitaisys (be
įstatymų (pasi)keitimo ir aktyvaus veikimo, tvarkymo)...