Tema: Re: Kaip áteisinti veiklà? LT vs UK?
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-02-22 10:05:18
> Nematai mokesčių skirtumo?:
> http://www.vmi.lt/GetFile.ashx?fileName=Lentele_VSDirPSD_0204[1].pdf

Žiūrėk, kadangi per daug sudėtinga, padarysiu taip — aš surašau metus,
o tu surašyk sodros mokesčių skaičius:

2008 -
2009 -
2010 -

> (čia dalis skaičių, kuriuos tu jauti savo kišene, o kiti, matai,
> nejaučia...)

Na, dar šalia gali įrašyti, kaip kito mokesčiai dirbantiems pagal
darbo sutartį. Tada pamatysim, kam reformos pasijuto, kam neypač.

> Socialinį draudimą socialinio draudimo rūšis kurioms esi draudžiamas.

Konkrečiai prašom.

> Ne. Aš apie bendrą mokesčių naštą, kurią tempiame (tam tikromis
> proporcijomis) visi (ir verslas ir gyventojai). O jei pateiktų, tai kas
> būtų matyti? Kad mokesčių mes sumokame labai daug, jei visumoje jų
> (remiantis GDP) sumokame (perskirstome per biudžetą) mažai?

Kaip matau beviltiška išaiškinti, kad yra įvairių veiklos
rūšių, kad bendra statistika nieko nesako apie tai, kaip kito mokesčių
krūvis skirtingoms grupėms, kad kai kuriems po reformų neliko nieko kito
kaip uždaryti kromelį.

> Nebus. Sapalioti apie ohoho kokius! -- dviženklius -- skaičius pirmas
> pradėjai -- TU.

Jei pateiktum skaičius — sužinotum, kodėl prašnekau apie dviženklius.

> Kodėl turėčiau tau nusileisti ir pateikinėti/ieškoti,
> jei tau eurostat'o duomenys, tai tik krūtų ir kiaušų statistikos
> popierius...?

Nes eurostatas skirtingai nuo tavo teiginio nepateikia pilnos analizės.

Tau tereikia įrašyti skaičiukus viršuje. Gyreisi, kad esi informuotas.
Pirmyn.

ic
--
http://rimantas.com/