Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-08 10:45:09
Yahoooo :) Mano atveju 1 variantas. O gal tai tik iliuzija, ir išties yra 2 variantas (bet tada tai daryta labai kryptingai nuo 1 klasės, parenkant visą matytą info iki šiol, įskaitant dabartinį internetą). O gal ir 3 variantas (pvz. mes gulim, maitinam Matrix'o robotus, o visa tai yra tik Matrica ir nieko daugiau :))