Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-29 15:40:05
per telika isaiskino-valstybe nuoko negali is principo garantuoti. Tipo-nenusiteikite kad buts tokios ar anokios pensijos, ismokos ar dar kas. PAGAL GALIMYBES! Nes pacios moketus mokescius-valge pensininkas. Kai tau ateis laikas i pensija-tu valgysi tuo metu dirbancio jaunuolio mokamus mokescius. O jei tas janunuolis isdums dirbt i Airija? Negausi tos pensijos! Mokami mokesciau nekraunami i banko saugykla :)))))))