Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-02 14:53:44
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:h2i6a9$hfq$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš šioje diskusijoje matau tik Blyną, karštą dabartinės valdžios mylėtoją (taigi jo nuomonė yra subjektyvi ir nevertintina),
> ir "T:)", kurio atsargūs pastebėjimai apie Sodros reikalingumą (tokią, kokia ji dabar yra) leidžia įtarti, jog jo artimųjų tarpe yra Sodros darbuotoja(-as), ar pan. :))
>
> Paskelbkit savo interesus, tada lengviau bus nušalinti nuo diskusijos :)))))

Oficialiai pareiškiu, kad su dabartine valdžia jokiais ryšiais nesu susijęs :) O mylėtojas aš tol, kol tikrai pamatysiu geresnius. kol kas manęs girdėti argumentai neįtikino.

> Putino mums reikia, vaikai, Putino.

Nusibodo demokratija su savo grimasom? :) Pasiilgai betvarkės šalyje, bet visos visuomenės informavimo priemonės sako, kad problemų nėra ir valdžia dirba gerai? Ir dar daug daug daug visko... Bet tau būtų ramiau, nes prieitum tik prie tos informacijos, kuri tave verstų jaustis patenkintam :)