Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Blynas
Data: 2009-06-30 14:42:37
"iNika" <privatas@gmail.com> wrote in message news:h2cgp5$2u4$1@trimpas.omnitel.net...
> na man tai neaisku, kodel karta i menesi paskirta bedarbio pasalpa yra
> neismokama laiku, kodel po menesi veluoja,

Nemalonu, aišku, kad vėluoja (šito nežinojau), bet kita vertus, gerai bent, kad net ir vėluojant moka.

>  o del viso kito tai tikrai cia nereikia tokios arogancijos, ir pasaipu
> esu meno zmogus, gana tolimas nuo visokiu istatymu ir t.t. ir apskritai
> pradejus skaityt koki istatyma man galva pradeda skaudet nuo neaiskiu,
> painiu formuluociu :)

Atsiprašau, jei pasirodžiau arogantiškas, tikrai nenorėjau. Tiesiog man keista, kaip žmonės teigia, kad "yra taip, ir tai yra blogai". Net nesusimąstydami apie tai, net nesuabejodami. Jiems viskas privalo būti paduota. Ir galvos jie nejungs jokiu atveju... Ir nepriimk šių žodžių už įžeidimą.