Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Blynas
Data: 2009-06-30 10:58:02
"iNika" <privatas@gmail.com> wrote in message news:h2cfah$h6$1@trimpas.omnitel.net...
> na sutinku, kad su sistema neesu susipazinus, bet tuomet ta sistema yra
> nelogiska ir ydinga, kaip taip gaunasi, kad zmogus, dirbantis ir
> mokantis mokescius gaunasi socialiai neapdraustas ir valdiska
> institucija leidzia sau daryti ka nori,

Kaip tai gaunasi neapdraustas? Kol moki SoDrai, to apdraustas.

> t.y. paskirti tarkim bedarbio
> pasalpa ir jos nemoket arba sumoketi belekada,

Taip jau ir neaiškios taisyklės, kuriomis remiantis mokama bedarbio pašalpa? Ar jose kas nors iš esmės neteisingo?

> viskas suregzta taip, kad
> zmogui neapsimoka moketi mokesciu, nes tas jam nieko neduoda, jis yra
> socialiai neapsaugota + is jo atimami pakankamai dideli pinigai
> palyginti su gaunama alga, so lai tada jie isskirsto, kad as zinociau
> kur mano tie socialiniai mokesciai nueina: 30 proc. pensijoms, 5 proc.
> gaisrinems, 10 proc. policijai, kazkiek darzeliams, kazkiek mokykloms,
> kazkiek sveikatai nu ir t.t. tegu isaiskina kam isleidzia babkes.

Čia kaip pažiūrėsi... Valdžia tau turi asmeniškai laišką atsiųst? Nes paieškojus tikrai rastum šią informaciją kažkurios institucijos tinklapyje. Manau, Gūglė tau padės.

> nes
> teoriskai moketi kasmenesine imoka i privatu pensiju fonda ir privatu
> sveikatos draudima man kainuoja dukart pigiau negu i juodaja sodros skyle

Na, jei tau ramiau, gali mokesčių nemokėti. Tau taip geriau. O tie pensininkai, ligoniai, invalidai ir bedarbiai tegul eina velniop, niekam jie neįdomūs.