Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: iNika
Data: 2009-06-29 21:56:55
Gintas rašė:
> per telika isaiskino-valstybe nuoko negali is principo garantuoti. Tipo-nenusiteikite kad buts tokios ar anokios pensijos, ismokos ar dar kas. PAGAL GALIMYBES! Nes pacios moketus mokescius-valge pensininkas. Kai tau ateis laikas i pensija-tu valgysi tuo metu dirbancio jaunuolio mokamus mokescius. O jei tas janunuolis isdums dirbt i Airija? Negausi tos pensijos! Mokami mokesciau nekraunami i banko saugykla :)))))))

Tai kas cia per socialinis DRAUDIMAS, kuris nieko negarantuoja? siaip
kai moku sveikatos draudima, tai jis man garantuoja uz mano imokas tam
tikra ismoka tam tikrais sveikatos praradimo atvejais, tai socilinis
draudimas irgi toks turetu but, o jeigu jis nieko man negarantuoja, tai
nafik atsiprasant man ji kazkam moket???? ir kodel ji priverstinai renka
is zmoniu tada?