Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-01 16:12:55
Būtų akstinas kuo daugiau vaikų pagimdyti ir išauginti, nes nuo jų visų algų dviems senukams eitų pinigai.
Kita vertus, jei tėvų jau neturi, tai kur tuos pinigus dėti? Kitoms soc. reikmėms?
Trečia vertus, jei vaikų neturi/žuvo/mirė? Badu marintis?

Bet iš esmės man idėja patinka. :) (Aš esu Sodros nemėgėjas). Tik reikia nepamiršti, jog "pensijoms" skiriama nelabia daug pinigų nuo visų surenkamų lėšų. Krūva gi eina ligos draudimui, etc. Bet. Motinoms visokioms irgi būtų neblogai duoti tik pagal tai, ką pati prikaupė. Kurios nedirbo iki gimdymo, ar taip ar kitaip vistiek nieko negauna. O kurios padirbo 3 mėn "ant padidintos", o paskui 2 metus valgo nuo kitų stalo - tai ne kas, ne kas.
Iš tų Sodros pinigų tiek sau, tiek vaikams gyvybės/sveikatos draudimą pirkti, pensijoms kaupti, ir kaip ir viskas? Motinystės atostogoms liberaliai galima gi. Nes jei šeima nevaisinga, tai koks tikslas mokėti įnašus motinystės-tėvystės išmokoms gauti?????

Laukinis kapitalizmas, bet gi matom, jie ten juk neblogai gyvena, ane?

Johnas.