Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-07 14:38:55
Tik dabar pamačiau, kad neatsakiau į tavo žinutę.

"NASA" <nasius@gmail.com> wrote in message news:h2fmtn$ta3$1@trimpas.omnitel.net...
> Visu pirma labai noreciau pamatyti tokius tavo paskaiciavimus.

Duomenys buvo paimti iš sodra.lt, tai paieškojęs manau rastum.

> Antra, kas yra blogai su samdyta paslauga? outsource'as daugelyje atveju yra zenkliai efektyvesnis, kodel sodra negali atisakyti nebudingu paslaugu, o jas samdytis?

Tai, kad jei skaičiuoji kiek žmonių dirba prie apyvartos ir administravimo, tai reiktų paskaičiuot ir outsource'intus darbuotojus, nes SoDros atveju jie pastovūs darbuotojai, t.y. santykis iškart keičiasi.

> Kas liecia banku, ju nefinansines sanaudos ir nesiekia 2%, bet juk tu nesitiki, kad is Sodros gausi toki pati aptarnavimo lygi kaip is banko.

Pagal mano asmeninę praktiką, tai klausimas dar, kurie geriau dirba. Nes bankai nuolat rieda žemyn (o gal tiesiog man taip pasitaiko), tuo tarpu kai SoDra aptarnavimas tik gerėja. Atvirai pasakius, bankai man jau seniai nėra stabilumo ir kokybės garantas.