Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-30 08:45:44
kaip ir  visa sistema.
kas per sveikatos draudimas, jei eidamas pas dantistą pats moki, už tyrimus pats moki, už vaistus pats moki.
koks socialinis draudimas, jei ligos atveju tik dalį moka, pensijos išvis kiek tuo metu užplauks...
todėl ir sako žmonės: leiskit konkrurensiją, kad žmogus galėtų pasirinkti mokėti įmokas į privatų pensijos fondą, į privatų sveikatos fondą ir t.t.
bet ne, sumąstė mažinti įmokas net į pensijos fondus.