Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-30 11:27:59
na kad tau atskyti paprastai reikia zinoti visa situacija, tai tau ir isdeste visus galimus variantus.
Nes tu varinatu kaip ir kiekviename dalyke yra bent po kelis. Net ta pacia saga galima isiuti keliais budais, o kur dar skirtumai tarp paciu sagu, su kilpute, su dveim skylem, su keturiom :)
Kaip meninkas gali irgi iznoti, kad ta pati kurini gali padaryti keliais skirtinigais budais :)
Tad jei nera aiski situacija, tai ir papasakojo visus imonomus variantus.

T:)