Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-02 10:08:56
sutinku su tavimi NASA, tik viena pastaba, nuo tu isvaistomu milijonu tiems 4000 ar 2500 realiu sodros darbuotoju niekiek negeriau ir pinigu daugiau negauna, Pasidalina virsuneles 5-10 zmoniu. Taip, kad reiktu ziureti ne darbo uzmokescius tarnautoju (jie ir taip +- reglamentuoti, isskyrus visokias vsi ir panasias organizacijas, kur finansavimas grynai biudzetinis, savo pajamu negauna arba tai katino asaros, o vadovo alga didesne uz premjero). Reikia ziureti kokie konkursai, kokios ten kainos, ar reikalingi darbai atliekami. O IT sfera kaip neikad dekinga pinigu plovimui,. kaip beje ir statybos ir visokios konsultacijos :) Cia sunkiausiai sukontroliuoti nes veinu atveju daug nematerialaus turto, reikia buti specu, kad suprasti progrmau reikalingumu, statybose daug pasleptu darbu, o konsulatcijose tai isvis aukso kasyka, paiimi kokio studento magistrini pavadini skambiu pavadinimu idedamas zodi "strategija" ar koki "tyrimas" ir pasiemi kelis simtus tukstanciu.

T:)