Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-05 08:11:05
Na taip, valstybė propaguoja valstybingumą, pilietiškumą ir t.t. Tame tarpe ir dalies savo atlyginimo atidavimo kitų reikmėms, nes kitaip valstybė sugriūtų. Man jau praplovė smegenis?

Tada imam dvi kraštutines situacijas. Mokam mokesčius ir ne.

Mokam (visi ir visus mokesčius, o ne neišvengiamus) - turim tai, ką turim, tik geriau. Kuo daugiau žmonių mokės mokesčius (ir kuo didesnius), tuo mažesni jie bus ir finale reiks mažiau mokėt.

Nemokam. Valdžios nėra, policijos, teismo ir kalėjimo nėra. Kiekvienas už save ir pats samdosi apsaugą, moka ligoninėms pilnas sumas ir t.t. Realiai - laukiniai vakarai, tik be teisingumo. Idealios sąlygos verslui? Darbui?

O Jei dar suverst į šias dienas, tai kaip tai paveiktų turizmą, importą ir eksportą?

Taip, man smegenis praplovė. Gal todėl mano smegenys švarios, gražios ir puikiai veikiančios. Na, ne visai puikiai - atostogų reikia.