Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-08 08:38:07

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:h2vhel$fb$1@trimpas.omnitel.net...

> Neatsakei nė į vieną klausimą.

tai pala, į mano klausimą nereik atsakyti, vietoj to uždavinėti kitus klausimus, o aš jau iškart turiu atsakinėt?

> Na aš tavo teiginį "ar tik mokesčių mokėjimas nėra propaganda?" (man asmeniškai žodis propaganda turi neigiamą atspalvį) traktuoju kaip "ar reikia mokėti mokesčius?" su neigiamybės potekste. Jei klystu, tuomet pataisyk mane.

nuo kada teiginiai su klaustukais?

> Ir kurį tu mano sakinį "išvartei"? "Kai visi aplink tave durni, tai nebūtinai taip yra iš tiesų :)"? Labiau norėjau pasakyti, kad durni aplink tave - t.y. tu žinai tokias ekonomikos tiesas, kurių mano žiniomis pasaulis dar neatrado ir vis dar naudojasi pasenusiais metodais ir principais, todėl yra kvailesni ar durnesni už tave. Ir tuo pačiu pasiūliau tau tuo suabejoti, nebent pateiksi pagrindimą. Jo nėra, todėl....

nu keistos tavo išvados. (ypač keistai atrodo, kai savo išvadas pritaikai man, lyg aš taip galvočiau)
visas pasaulis kaip tik yra protingas ir naudojasi smegenų plovimu, nes taip paprasčiausiai labiau apsimoka - surinkti babkes iš būrų.