Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-02 14:39:53
So what? Pradės žmonės savim rūpintis, o ne krauti viską ant sistemos, tipo "aj, lai kiti pasirūpina manim".
Jei būsi glušas ir tūpas - na ir bomžinkis nieko nepasiekęs. Natūrali atranka sustatys viską į vietas.

Aš šioje diskusijoje matau tik Blyną, karštą dabartinės valdžios mylėtoją (taigi jo nuomonė yra subjektyvi ir nevertintina),
ir "T:)", kurio atsargūs pastebėjimai apie Sodros reikalingumą (tokią, kokia ji dabar yra) leidžia įtarti, jog jo artimųjų tarpe yra Sodros darbuotoja(-as), ar pan. :))

Paskelbkit savo interesus, tada lengviau bus nušalinti nuo diskusijos :)))))

Aš asmeniškai neturiu jokių proteguojamų valstybės tarnautojų, valdžios šios nemyliu (ir buvusios nemylėjau), iš Sodros negauname jokių išmokų/pašalpų, tėvų pensininkų gyvų neturiu, vaikus užauginome iš mano algos, o ne iš svetimų pinigų. Mane ši supuvusi sistema pykina ir nervuoja.
Blet, apie politiką matau man nereikia kalbėti, nes jau taip užpisa betvarkės, ... ghrrr.

Namų Nidoje net nesugeba išgriauti. blet.
Putino mums reikia, vaikai, Putino.