Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-07 09:01:10
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:h2pcl7$h50$1@trimpas.omnitel.net...
> Na taip, valstybė propaguoja valstybingumą, pilietiškumą ir t.t. Tame tarpe ir dalies savo atlyginimo atidavimo kitų reikmėms, nes kitaip valstybė sugriūtų. Man jau praplovė smegenis?

nu tai klausiu kaip yra.
nes atsakymai gali būti įvairūs.

> Tada imam dvi kraštutines situacijas. Mokam mokesčius ir ne.
>
> Mokam (visi ir visus mokesčius, o ne neišvengiamus) - turim tai, ką turim, tik geriau. Kuo daugiau žmonių mokės mokesčius (ir kuo didesnius), tuo mažesni jie bus ir finale reiks mažiau mokėt.

manau jog kad geriau bus ir valstybė nelys į skolas priklauso ne nuo mokesčių mokėjimo, o nuo valdymo.
ką rodo kanados pavyzdys - sumažino biurokratų ir nustojo valstybė į skolas eit, o mokesčių mokėt daugiau juk nepradėjo.

> Nemokam. Valdžios nėra, policijos, teismo ir kalėjimo nėra. Kiekvienas už save ir pats samdosi apsaugą, moka ligoninėms pilnas sumas ir t.t. Realiai - laukiniai vakarai, tik be teisingumo. Idealios sąlygos verslui? Darbui?

na tu matai tik tokį variantą, o kitas gal mato, kad tavo atveju nėra (nu bevei) policijos, valdžios, apsaugos, o tokiu variantu,
kai kiekvienas moka ne tiek kiek šembilius prisvaigsta, o kuo mažiau, gali save išlaikyti, nebankrutuoti, gali didint savo apyvartą,
nuo to daugiau mokesčių sumokėt, ir tokiu atveju gaunam policija, valdžią, valstybę, švietimą, mediciną ir t.t.