Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-07 14:56:57
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:h2vch3$o00$1@trimpas.omnitel.net...
> tai va smegenų plovimas tuomet, kai maksima va tą patį pasako, bet daugumai tai jau normalu atrodo.

Tu matai panašumus tarp Maximos paliepimo pirkti 5 pakelius pieno ir mokesčių didinimo? O gal net nerandi skirtumo?

Ne aš, o tu, sakydamas, kad mokesčiai yra susiję su propaganda ir duodamas suprasti, kad mokesčių mokėti nereikia.

> absoliuti nesąmonė imti tik kraštutines situacijas ir kažką pagal tai bandyti įrodyti.

Tai ko nepatenkintas mokesčiais? Kodėl mokesčių mokėjimas yra propaganda? Juk jei mokesčius mokėti, tai belieka klausimas, kiek mokėti. O tai sprendžia už tave daugiau kompetencijos turintys žmonės. Bent jau taip turėtų būti :)

> čia dar kažką įrodinėti reikia?

Tai tu manai, kad tokie Norvegai savo malonumui moka žvėriškus mokesčius? Juk skirtingai nuo Lietuvos, jie dėl naftos pardavimų galėtų sau leisti mokesčių išvis nemokėt, o leisti žmonėm užsiimti verslu ir sumokėti dar daugiau :) Jei manai, kad įrodinėt nereikia, nes tai jau įrodyta, gal gali parodyti sėkmingos tuo paremtos ekonomikos pavyzdžių?

Kai visi aplink tave durni, tai nebūtinai taip yra iš tiesų :)