Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-08 09:38:58
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:h31eg5$r3f$1@trimpas.omnitel.net...

> Gerai pažiūrėk į kiekvieno mano laiško struktūrą. Atsakymai visada yra, nebent kitaip kaip klausimu atsakyti neina.

nu tada gerai, jei jau atsakyta, gal nepastebėjau.

> Tai kokia vis tik tavo pozicija? Neigti tu mano nuomonės neneigi, teigti tu nieko neteigi, tai apie ką tu vis kalbi?

aha. neteigiu. aš tik klausiu, nes pats nustebęs. iš seniau likęs dar manyje tikėjimas, kad čia viskas gerai ką daro,
taip reikia, reikia paklusti, būti sąžiningu, bet kai matai, kad kažkas čia ne taip, tai ir nustembi, ar rimtai
tai gerai, ir kodėl prisidengus valstybės vardu galima grobstyti, reikalauti iš tavęs vis daugiau.

taigi aiškinau - klausiu.
o ne dėstau kažkokią revoliucinę idėją.