Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-01 16:35:51
kapitalizme sakai neblogai gyvena? :) Pasiklausinek emigrantu kaip jei ten gyvena, kaip su pasalpom, vaiku gmdymais ir auginimais :) PAsirodys, kad musu sistema netokai jau prasta.
Visa beda musu karstakosiu politiku galvose. Priima istatyma galvodami apie sia diena, nesirupindami rytojum. Buvo laikas sodar i pliusa vare, tai ta plius paleido pasalpom ivairiausiom. Negi buvo sunku dasiproteti, kad padarius mokama pasalpa 2 metus, galima piknaudziauti zaidziant su 3 menesiu atlyginimais. Galejo iskarto priimti, kad skaiciuojama is 6, 9 ar12 men. is uzpraejusio ketvircio. Arba lubas sumazinti (tas gal nevisai teisinga butu).

Man labiausiai 'nervai nelaiko" kai valdzia pati prikuria bedu, issvaisto milijonus, o paskui galvoja ka cia mes pridirbome ir kaip viska "atgroti" ir tada vel skalpuoja visus.
Kad ir sios dienos zinios apie satdiono isplautus milijonus, arba senos zinios apie brangia vilniaus kultura (ir kam ji reikalinga?). gal uz tuos pinigus geriau kaime pastatyti po konteineri / treileri su knygomis ir pasamdyti uz 400 bibliotekininke. Kulturos butu daugiau, nei is surudijusio vamzdzio (ji ir kelis simtus, an tukstanti butu galima pastatyti) ar kokio bjork koncerto, kuris manau arba turetu buti tokiu arba nemokamas (na maks 10 lt bilietas) arba visikai komercinis be jokiu paramu ir biudzeto. Padarytu asmenine atsakomybe uz isleistus pinigus, kitos samatos butu :)

T:)