Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-07 15:05:41

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:h2vd69$p0u$1@trimpas.omnitel.net...

> Tu matai panašumus tarp Maximos paliepimo pirkti 5 pakelius pieno ir mokesčių didinimo? O gal net nerandi skirtumo?

tai aš klausiu (galiu ir pakartot): ar čia visi tokie pilietiški ir patys savaime supratingi, ar čia taip sėkmingai praplovė valstybė smegenis?

> Ne aš, o tu, sakydamas, kad mokesčiai yra susiję su propaganda ir duodamas suprasti, kad mokesčių mokėti nereikia.

> Tai ko nepatenkintas mokesčiais? Kodėl mokesčių mokėjimas yra propaganda? Juk jei mokesčius mokėti, tai belieka klausimas, kiek mokėti. O tai sprendžia už tave daugiau kompetencijos turintys žmonės. Bent jau taip turėtų būti :)

todėl, kad viskas yra propaganda ir marketingas dėl ko gali būti reikalinga tavo nuomonė.
nebūtų šito dalyko, už vieną žodį, kad ruošiasi didint, eitų minia streikuoti ir langus daužyti.
darba viskas normaliai. didinam? ok. dar didinam? nu ok. juk reikia, kaip jie daugiau be mano
pinigų į užsienius skraidys ar tokias kanceliarines išlaidas galės išsirašyti, visi gi matom, kad reikia.

> Tai tu manai, kad tokie Norvegai savo malonumui moka žvėriškus mokesčius? Juk skirtingai nuo Lietuvos, jie dėl naftos pardavimų galėtų sau leisti mokesčių išvis nemokėt, o leisti žmonėm užsiimti verslu ir sumokėti dar daugiau :) Jei manai, kad įrodinėt nereikia, nes tai jau įrodyta, gal gali parodyti sėkmingos tuo paremtos ekonomikos pavyzdžių?

norvegai sakai? ir koks pas juos nedarbo lygis?

> Kai visi aplink tave durni, tai nebūtinai taip yra iš tiesų :)

o ko tu duodi suprasti, kad kiti durni?