Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-07 12:20:36

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:h2v3hk$9tt$1@trimpas.omnitel.net...

> Gal norėjai pasakyti "NE TIK nuo mokesčių mokėjimo"?

nu.

> Anksčiau buvau pasianalizavęs tą atvejį. Jei neklystu, palyginus su Lietuva, santykinis biurokratų skaičius buvo didesnis. O ir pertvarkymą jie padarė ne per vienerius metus. Ir ne kriziniu laikotarpiu.

tai nesvarbu. tas tik parodo, kad nera taip, kaip valdzia bando praplauti smegenis: gerove priklauso tik nuo to, jog visi sumokes simteriopus mokescius.

> Papasakok, kas administruos tokius mokėjimus ir kas nustatys kiek reikia mokėti? Kieno bus atsakomybė?

nu kaip kas, kiek sugebėsi kuo mažiau sumokėt, tiek ir sugebėsi :)
o administruot, tai cia nieko papildomo nereik.
va pakele pvm, argi del to daugiau reik darbuotoju?