Tema: Re: del bedarbio pasalpu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-02 14:19:10
Pala, prie ko čia tik laiškas? O darbuotojas nevartė/neskaičiavo? akytėmis į ekraną nežiūrėjo, mygtukų nespaudinėjo? Tokias blusytes surankioti įtariu jiems reikia pusdienio darbo su kavos pertraukėlėmis. Na ok, ne pusdienio, tai bent 1-2 val mažiausiai. Valanda darbo algomis kainuoja tarkim ~14Lt, tai vat jums ir prašom.