Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-03-15 08:57:49
Sakykim taip - taip kategoriskai neteigsiu kaip tu sakai, bet pasakysiu kad tikrai vienas geriausiu,
jei ne geriausias:) Kol kas pardavimai ta labai gerai parodo. Siaip tai truputi juo nusivyliau, nes
kazko norejosi daugiau, bet kai realiai pagalvoji - tai nelabai ir sugalvoji ko:) Ekranui duodu
labai dideli +, man geresnio ekrano truksta, bet saviskio del to i nauja matyt nekeisiu, nebent tas
ekranas labai suzaves. Asmeniskai man norejosi 128GB flash. Dar butu labai gerai kad thunderbolt'a
koki butu prideje, ar usb:) Grafika pagal pirminius testus ganetinai sparti, idomu pus sulaukti
palyginimo su Tegra 3. Kamera irgi pagerino, ko daugiau reikia. Ai tiesa knisa tas durnas naujas
pavadinimas, galejo tada jau tiesiog iPad'u pavadinti. Ir baik spresti uz mane ka as mastau o ka ne,
jei man patinka Apple, tikrai nera taip kad ji dievinu ir visus ju minusus ir nedadelkas pateisinti,
nors padugne vel tuo nieku gyvu nepatikes:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!