Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: padugne
Data: 2012-02-24 09:27:41
On Fri, 24 Feb 2012 09:08:58 +0200, bat0nas wrote:

> Na aš irgi nenaudoju nei vienos iš minėtų programų. Bet, perėjus nuo
> iOS, labai nustebau, kad topuose yra visai kitokios programos.
> Hacktoolsai visokie ir pan.
>
> BET
> Nepriklausomai nuo to, kad Android renkasi kitokie vartotojai, vis tiek
> atrodo per daug iškreipta situacija, kai TopPaid app 5-6 vietas dalinasi
> klaviatūros ir backup softas (kuriam net root reikia).

Tiesiog tie topai iskreipti, nes yra nevisaglobalus. Turbut gauni
kazkokia keista lietuviska versija. Pvz nuejau i market.android.com, jis
mane numete i vokiska versija ir ten "top paid" visai kitokie.

1. Alicoid
2. Doodle Jump
3. Where's my mywater
4. S-Banking
5. Cut the rope
6. Swiftkey X
7. Beautiful widgets
8. Poweramp full unlock
9. Paper camera

Kaip matai, jokiu ten nerdy toolsu, titaniumas tik 10 vietoje. Ir jei
paziuret, tai globaliai pardave tarp 100k ir 500k kopiju, kas padalinus
is poros simtu milionu telefonu yra niekingas ~1% juzeriu. Manau tiek
nerdu ir seip studentu-tweakeriu rasi ir tada jei istirsi realia
visuomene.
Del klaviaturos tai ner ko stebetis, jei apple leistu daryt 3rd party
klaviaturas, tai visokie swiftkejai butu ir ju topuose.

Beje, kaip su Cydia downloadu statistikom? Kiek procentualiai iphone
vartotoju jailbrokinosi (atitiktu androido root'a)?

--
kthxbai.